Monday, June 1, 2009

לעשות יותר כסף מאחרים בתוכנית גוגל אדסנס - אפשרי

כדי לעשות יותר כסף מאחרים בתוכנית גוגל אדסנס, תצטרכו:

א. לפרסם יותר תכנים מאחרים. ב. להיות בעליהם של יותר דפי אינטרנט ג, קרי יותר פרסומות שנחפשות. ד. תהיו חייבים להיות בעלי מידע שלאחרים לקוח זמן להבין/לקבל. הפעם נדבר על האופציה הרביעית - איך לעשות יותר כסף מאחרים בתוכנית גוגל אדסנס, בעזרת פרסומות שהן יחידות קישורים/ לינקים.

לעשות כסף בתוכנית גוגל אדסנס

יחידות קישורים מושכות מאד את הגולשים. יעידו על כך אחוזי ההקלה על הקישורים עצמם. אולם מעבר ללחיצה הראשונית שלא מכניסה לבעל חשבון האדסנס כסף, מקבל הגולש דף משמים ומעייף של תוצאות שכולן ממומנות. גוגל מעוניינת לשנות את המצב ולהפוך את יחידות הקישור האלו לריווחיות יותר, מושכות יותר, עבור בעלי אתרים /חשבונות פירסום גוגל אדסנס וכן גם לגולשים.

על פי מחקרי צפייה והתנהגות שנערכו בתוצאות החיפוש של גוגל, נוסף שטח פירסום רחב ומרכזי בתחתית דף תוצאות הקישורים. שטח הפירסום מלא בפירסומת רוחבית ארוכה אחת 728 של גוגל אדנסנס עם עדיפות להצגת תמונות בלבד. על פי הנתונים של גוגל אדנסנס, כדאי לנסות את הביצועים החדשים שהופכים את דפי תוצאות הקישורים הממומנים למעניינים יותר ומושכים יותר ויזואלית.

TheRaveN 2.0

1 comment:

  1. כל הכבוד על הפוסט המעניין באמת.
    אכן אדסנס זו שיטה טובה לייצר הכנסה אך חשוב לזכור כמו שאמרת למקם את הפרסומות במקומות הנכונים ביותר כדי למקסם את הרוויחים וכמובן להכניס כמות גדולה של תנועה.

    תודה על המאמר,
    מור
    מוזמן לבקר באתר שלי : איך לעשות כסף

    ReplyDelete