Monday, August 31, 2009

‘לך אבא’ עושה מיליונים - בוב פרסונס חושף כללי הצלחה של כל עסק מצליח

קניתם לאחרונה דומיין? נכון שזה היה מהאתר המוצלח ביותר בתחום Godaddy/גו דדי? נו…האתר הזה עם הדוגמניות והחשפניות הכי שוות בעולם, הפרסומות הכי מושקעות (שוב, שימוש בכוסיות, ציצים ומחשופים שלא מותירים מקום לדימיון) והתדמית הכי צעירה (=צעירות). אז בוב פרסונס, מקים העסק המוצלח הזה והאיש שעומד מאחורי המון הצלחות מקוונות ברשת, תורם מהידע שלו והנסיון כדי להבהיר אחת ולתמיד - מה צריך בשביל להקים עסק מוצלח בטירוף? קודם כל, טירוף!

הבנות של בוב פרסון מפרסמות את גו דדי Godaddy

1. צאו מהמרחב המוגן שלכם, תשארו מחוץ לו. המרחב המוגן שלכם, זו העבודה/הפרוייקט/הלקוח המועדף עליכם. זה המקום שקל לכם. צאו משם! כשאנחנו נמצאים במרחב המוגן שלנו, לא הרבה קורה. ביטוח חיים זה דבר מצויין! לאנשים מתים…

2. לעולם אל תוותרו. אין כמעט משהו בעולם שעובד בניסיון הראשון. אם משהו נראה כלא עובד, זה לא אומר שהוא לא יעבוד לעולם, אלא שהוא כנראה לא יעבוד בדרך שבה ניסיתם לעשות אותו. אם זה היה כל כך קל, כולם היו מצליחנים. הם לא.

3. כשאתם על סף נטישה, אתם קרובים ממה שאת חושבים. פתגם סיני עתיק אומר (והרי כולנו מתים על פיתגמים סינים עתיקים) שהפיתוי לעזוב, יהיה עצום ברגע שלפני ההצלחה.

4. התמקדו במה שאתם רוצים שיקרה. תזכרו שעל פי רוב האמונות/דתות, למחשבה יש כוח עצום, אז גם בלי כיפה או השתטחות על קברי אלילים, נצלו את הטיפ.

5. צעדי תינוק - תינוקות לא חושבים בצעד הראשון על המרתון שירוצו בעוד 15 שנה, או על מסע הכומתה אחרי הגיוס. גם אתם, נצלו את המושג שנקרא ‘זמן’ כדי להכניס בעיות לפרופורציות.

6. תמיד תנועו קדימה - לנוע קדימה זה להשקיע תמיד, לשפר תמיד, לחדש. תנסו לקבוע כיעד, שיפור תמידי, יומי. בשיטת הקייזן היפנית (קונספט ניהולי מתקדם), אומרים שהרבה שיפורים קטנים הם שיפור ענק אחד גדול (ולא חייבים להיות יפנים בשביל להבין את זה!).

7. תחליטו נכון ומהר. בלי המילה ‘נכון’, הייתם מחליטים בפזיזות, אבל לא זו המטרה. גנרל פתן שהוביל את הפלישה לנורמנדיי אמר - עדיפה תוכנית אלימה וטובה שתבוצע היום, מאשר תוכנית מושלמת מחר.

8. תמדדו. כל דבר מדיד משתפר בתהליך המדידה. בדוק!

9. שימו לב למתחרים, אבל לעצמכם קצת יותר. מנכל בכיר שעבר בין חברות גדולות יוכל להעיד על כך הכי טוב - דברים שרואים משם לא רואים מכאן. הדשא תמיד נראה יותר ירוק, אבל לרוב הוא לא.

10. אל תצפו שמישהו יהיה ‘פייר’. החיים הם לא הוגנים, זו עובדה.

TR2.0

בלוג קידום אתרים

1 comment:

  1. אלו טיפים באמת מצוינים!
    תודה רבה על השיתוף...

    גם אני חוטא עם גודדי ובעיקר עם
    NAMECHEAP

    שרון
    איך לעשות כסף

    ReplyDelete