Wednesday, April 11, 2007

קצת מכל דבר

קצת ספורט

פעם, מכבי תל אביב בכדורסל הייתה בנויה על רקורד נצחונות ושורת זרים עם תיבול ישראלי איכותי. מכבי תל אביב כדורגל הייתה עם מאמנים חזקים, אוהדים שרופים (ושורפים) ושחקני בית מטופחים. היום בכדורסל הכל בנוי על מחלמות סוף העונה. מעונה לעונה המלחמה שפיני פצח בה מתחדדת – מי יאכל את הכובע. הפרשנים ואנחנו ונעלוז עם גביע (או לפחות פיינלפור) או ספאחיה שמימלא לא זקוק לכובע על המטוס חזרה מאיפה שהוא בא עלינו לרעה. בכדורגל, זה פוקס. פוקס מפריד בין מילוני הגאידמקים לאליפות.

קצת טכנולוגיה

אני מאלה שהיו והיו בשפיות בזמן הבועה 1.0. הקצב אך פעם לא היה מהיר כל כך כמו עכשיו.

אמרתי קצת.

קצת פוליטיקה

אני חושבת שאני אגדל תנין אישי גמדי. ככה מחבלים לא יתקרבו אלי, אני אנהג בזהירות בכביש (בגלל האחריות) ואני אלמד על בשרי מה זה להיות אחראית לעוד יצור שדורש תשמות לב, מזון וחינוך. תנין ירוק שחור. אוכל כל ומפחיד כל. אני אקרא לו ‘לאקי’ (על שם לאקי לוק וחולצות לאקוסט) והוא יקרא לי ‘אמא’.

ככה אף אחד לא ירמה אותי. אף אחד לא ישקר לי בפרסומות. בעיתונים. בדיווחים. הכל יסונן על ידי התנין שלי. תנין גמדי אישי. מומלץ לשקול ברצינות.

קצת לחם

מי שלא עוצר מלחם בפסח, לא מבין את גדולת בשר החיטה הזה.

קצת פסח

קצת פסח עוד נשאר לי…..בגוף….בהמלצת חברה ובפעם השנייה בחיי הלכתי לאחד מהדברים הכי טרנדיים ומגעילים שיש היום (חוץ ממספרות כוס*) – חוקן. חוקן עם שמות מגניבים אחרים וטיעונים של נקיון הגוף והנפש, דיאטה והשלת קילוגרמים מיותרים וארסיים בדקות. חוץ מזה אמרה לי פקידת הקבלה הסטריאוטיפית עם הסליקונים והשפתיי ג’ינה ג’יימסון לאחרונה – ‘זה נותן לך לפחות ארבעה ימים של כיף אנאלי…’. עוד רבות יסופר אודות הרקטום שלי שידע דברים כואבים ומענגים (לפעמים כאחד), אבל החוקנזציה שעברתי השליה ממני שליש מוח. בהנחה ששליש גם ככה מוקצה לטובת שריפה לשווא בעוון סמים קלים, נשארתי עכשיו ללא זכרון לטווח ארוך. אז אני רושמת יותר.

קצת מכל דבר.

TheRaveN 2.0

* שלא תבינו לא נכון. אין לי דבר – להיפך – נגד תספורות כוס, אולם מספרת כוס….נשמע לי קצת מאיים…אולי אני טועה.

No comments:

Post a Comment