Thursday, April 26, 2007

מה חדש בתוכנית גוגל אדסנס?


בחודשים האחרונים חלו מספר שינויים, עדכונים וריענונים מטעם החבר’ה של גוגל אדסנס, תוכנית המפרסמים/פרסומות טקסטואליות של גוגל:

1. אפלייטס :

א. גוגל התחילה לנסות בארה”ב את שיטת התשלום עבור פעולה (השארת פרטים/רכישה/אחר). זאת בנוסף לשיטות תשלום פר קליק ותשלום פר אלף חשיפות - PPC, CPM שהיא כבר מפעילה מספר שנים בהצטיינות יתרה. השיטה לא חדשה ולא חדשנית וההערכה היא שעוד ועוד שיטות פירסום, יתווספו לגוגל.

ב. בנוסף לגידולים המשמעותיים שגוגל הוסיפה כמענק למפנים שותפים אחרים לתוכנית גוגל אדסנס ($5 בהתחלה + $250 אם השותף מגיע לסכום מסויים בתקופה מסויימת), היא הוסיפה לאחרונה את גוגל צ’ק-אאוט, כאופציית רפרל לגיטימית, המעניקה מספר דולרים עבור כל משתמש חדש שירשם וישתמש במוצר גוגל צ’קאאוט. המוצר הינו הצעד הראשון במלחמת גוגל-פייפאל והוא מהווה פלטפורמה להעברת כספים ללא כרטיס אשראי ו/או זיהוי מקיף של פרטים.

2. חליפה שלמה - כדי שלא תצטרכו ‘לצאת מהבית’ או יותר נכון ‘לרעות בשדות זרים’ או יותר נכון - לעשות כסף מהאתר שלכם שלא כבדרך הגוגל, גוגל משלימה את חליפת הפירסום והשיווק:

א. DBClick חברת פירסום ניתוח והקפת חלונות פירסומת ותיקה, נרכשה בעסקת ענק לקראת הרחבת אופציות הפירסום והמונוטציה של אתרים.

ב. גוגל מאפשרת לכם למספר את הצ’אנלים, על מנת שהמפרסמים עצמם יוכלו לקבוע לא רק באיזה אתר לפרסם, אלא גם באיזה מיקום בדיוק.

3. גוגל שבה מזהירה ומרעננת את החוקים והכללים. כדי לתמצת ולייעל את היישום, להלן העיקר (ולא, אני לא ממליצה לוותר על קריאה מעמיקה יותר של הכללים) :

א. אל תלחצו על פרסומות שלכם. אל תשלחו מייל/פוסטים/הודעות כלשהן לאחרים שיעשו את זה בשבילכם.

ב. אל תשנו את הקוד שגוגל מייצרת עבורכם בוויזרד שמייצר קוד פרסומות.

ג. אל תפעילו תוכנות, סקריפטים ומערכות שנועדו להונות/להטות/להקליק על אתרים/קישורים/פרסומות.

למה? כי אם כן תעשו את הדברים הנ”ל, יסגרו לכם את החשבון. במקרה הטוב זה יתחיל באזהרה, במקרה הרע זה יסתיים בסילוק.

4. גוגל שבה ממליצה ומרעננת את הקווים המנחים לשותפיה לעוגת הפירסום:

א. השתמשו במספר יחידות פירסום בכל דף.

ב. נצלו את כוחם של הצ’אנלים. הם יגידו לכם מה עובד ומה לא.

ג. שחקו עם הגדלים, הגוונים, המיקומים. תנו לסטטיסטיקה להיצטבר והסיקו מסקנות יישומיות.

ד. השתמשו וקראו את דף סיפורי ההצלחה המתפתח של גוגל. יש שם דוגמאות חיות להצלחות של אחרים. תמיד טוב.

TheRaveN 2.0

בלוג קידום אתרים | קומונת קידום אתרים

No comments:

Post a Comment