Wednesday, May 30, 2007

גוגל אדסנס - ריענון וחידושים בתחום מודעות וידאו בתוכנית הפירסום של גוגל אדסנס

לאחרונה הודיעו בגוגל על נסיונות וניסויים חדשים וחדשניים במודעות וידאו מסוגים שונים, כולל מודעות טקסט שתולות, המנתחות את הוידאו ומציגות את המודעות המתאימות לו/לגולש/לצופה בו. השירות מיועד לבעלי אתרים המשדרים וידאו מקורי באתריהם.

יחד עם זאת, גוגל לא זונחת את מודעות הוידאו הפעילות והיא מגדילה את אפשרויות התצוגה. בדף הפורמטים של המודעות בכתובת: https://www.google.com/adsense/static/en_US/AdFormats.html#video
תוכלו לראות את הגדלים החדשים ולהתאים אותם לאתרכם. מחדל ישן וקיים של גוגל אדסנס בתחום, הוא העובדה שאין הפרדה בין הצגת תמונות קפואות לסירטוני וידאו, ז”א, בעל האתר לא שולט לגמרי במה שקורה באתרו.

כמה אפשר להרוויח ממודעותו וידאו של גוגל אדסנס?

כמו כל דבר בחיים, זה תלוי. מודעות הוידאו כרגע פועלות בשתי שיטות תימחור - תשלום עבור קליק ותשלום עבור חשיפה על פי אלף חשיפות - PPC ו CPM בהתאמה. בשיטת CPM, גוגל תשלם עבור התמונה הפותחת ולא עבור הפעלת הוידאו. בתשלום על פי PPC, גוגל תשלם לבעל אתר שגולש אשר צפה בפרסומת הוידאו, הקליק על כתובת המפרסם ו/או צפה בסרט המפנה את הצופה לאתר המפרסם. טריקי…

TheRaveN 2.0
בלוג קידום אתרים

No comments:

Post a Comment