Wednesday, July 25, 2007

הזחלן של גוגל אדסנס

בואו נניח לרגע שאתם הזחלן של גוגל אדסנס. הזחלן הוא תוכנה/בוט/סקריפט/סוכן/עכביש שעובר בין קישורי הרשת ומאנדקס/לומד כל אתר/עמוד בו הוא נתקל. זו הדרך העיקרית של מנועי חיפוש שאינם משולבי אינדקס, ‘להכיר’ את הרשת.

אז בתור הזחלן של גוגל אדסנס, אתם קופצים לכל אורכה ורוחבה של רשת האינטרנט, מבקרים באתרים של מפרסמי תוכנית גוגל אדסנס וכל זאת למטרת שליחת הנתונים ש’הבנתם’ למאגרי המידע של גוגל.

ואז…יום אחד, אתם נתקלים באתר שמבקש סיסמה ושם משתמש, כדי להיכנס לדפים שלא מוצגים לכל דורש.

“מה זה? אין לי שם משתמש וסיסמה לאתר הזה. איך אני אזחל לתוך הדפים שנמצאים מעבר לדרישת ההרשמה?”. מדובר על תופעה שהזחלנים של גוגל נתקלים בה מדי יום. התוצאה היא שגולש רשום, מקבל מודעות פירסום לא רלוונטיות והזחלן עובר לילות וימים ללא שינה…

לאחרונה שיחררו בגוגל את האופציה להגדיר פרטי גישה לזחלן של גוגל אל תוך דפים/איזורים/אתרים שדורשים שם משתמש וסיסמה. תוכלו לתת לזחלן של גוגל את ההרשאות המתאימות ובחשבון האדסנס שלכם להורות לו על חיפוש ואינדוקס פנימי ומקיף.

אם לדוגמא באתרכם יש חלק של תוכן עשיר והוא מוגן בפרטי גישה כמו שם משתמש וסיסמה, תוכלו להזין תחת ‘Site Authentication’ את פרטי הגישה וכך הזחלן של גוגל יגיע, יאנדקס, יעביר את הנתונים הראויים למאגר הנתונים של גוגל והמודעות שיוצגו יהיו רלוונטיות הרבה יותר מבעבר.

זהו? כל כך פשוט?

כמעט. כדי למנוע מ’סתם אנשים’ לשלוח את גוגל לאתר שלכם עם פרטי גישה, גוגל תחייב אתכם לעשות אישרור שאתם אכן בעלי האתר וזה באמצעות שירות גוגל סייטמפס. שימו לב בעלי חשבון גוגל אדסנס – לאחרונה קיבלתם/הוצעה לכם האפשרות לאחד בין חשבונות גוגל אדסנס ומה שנקרא Google Account. האופציות הנ”ל יהיו פתוחות עבור משתמשי גוגל אדסנס שאכן ביצעו את האיחוד.

גוגל מבקשת ממשתמשיה לקרוא גם לאחרים להשתמש באופציות אלו, אז חבר’ה, בואו!

TheRaveN 2.0

בלוג קידום אתרים

קומונת קידום אתרים

No comments:

Post a Comment