Tuesday, July 31, 2007

מה לא לעשות כדי למשוך תנועה לאתר?

תנועה ותנועה איכותית יקבעו את הצלחת האתר שלכם (זאת כמובן בהתאם למטרות והיעדים). מה הן, אם כן, הדרכים בהן לא מומלץ לצעוד, כדי להביא עוד תנועה לאתר שלכם.

אם המודל העסקי של רווחי האתר שלכם, מבוסס על גוגל אדסנס, חשוב מאד שתעמדו בתנאים, בכללים ובמדיניות שמכתיבה תוכנית גוגל אדסנס.

א. אל תתמקדו בנושאים הבאים: אלימות, גזענות, שפה בוטה, פורנו, הסתה וקריאה לפעולות לא חוקיות.

ב. אל תשתמשו בספאם – ספאם היא שיטה שכורתת את הענף עליה היא יושבת, לאט אבל בטוח. המכירה דרך ספאם עובדת ושורפת לקוחות כאחד.

ג. אל תפיצו את כתובת האתר בכלי צד שלישי – בין אם זה ספאם, IM, אתרי מאגרי לינקים וכדומה, זו סכנה אמיתית לאתר ולחשבון שלכם. גוגל יודעת לזהות את מקור הגולשים והלוחצים וקליקים שיגיעו ממקומות כאלה, עלולים לסכן לכם את כל החבילה.

ד. אל תסתמכו על החלפת קישורים בלבד ו/או מאסיבית – החלפת קישורים היא שיטה שחשיבותה הולכת ופוחתת בגלל הנפוצות הגדלה והולכת שלה. ‘השיגו’ קישורים טבעיים (קישורים טבעיים לא ממש ‘משיגים’ אבל על זה בפוסט אחר…).

ה. לא כל אינדקס ראוי להכיל את האתר שלכם – הרשמה מאסיבית לאינדקסים גרועה משתי סיבות עיקריות: 1. ה’בום’ לא מעיד על רצינות בעיני מנועי החיפוש. 2. לפעמים, האינדקס אליו תרשמו לא מועיל ובמקרי קיצון גם מזיק במידה מסוימת.

ו. אל תדחסו מילות מפתח – גם אם אתם אתר נישה ו/או המטרה שלכם היא להתמקד על ביטויים מסויימים, זו לא סיבה להעמיס ולהגזים.

ז. אל תגרמו להטעיות – בין אם אתם מציבים פרסומת ליד תמונה ובין אם אתם ממלאים עמוד עם שתי שורות בעשרות פרסומות, זה לא נכון, לא טוב, לא יוביל אתכם לשום מקום.

TheRaveN 2.0

בקרו אותי בבלוג קידום אתרים שלי.

No comments:

Post a Comment