Tuesday, October 9, 2007

לעשות כסף מפירסום סירטוני YouTube

גוגל מפתיעה כרגיל ומשיקה את תוכנית הפקת הרווחים מהפצת וחשיפת סירטוני אתר שיתוף תכני הוידאו אותו רכשה בשנה החולפת - יוטיוב.

תוכנית גוגל אדסנס כבר אינה מערכת שנועדה ‘רק’ עבור מודעות טקסטואליות, מעתה היא גם מקום להשגת תכני וידאו לאתר שלכם, בתור מפרסמי גוגל אדסנס, תוך כדי הפקת רווח במתכונת המוכרת.

גוגל נרגשת על פי עדויותיה להציג ‘יחידות וידאו’, דרך חדשה להעשיר את האתר בתכני וידאו איכותיים ורלוונטים בדמות נגן מדיה משובץ, הניתן להתאמה.

על ידי שתילת קוד פשוט מבית גוגל אדסנס, תוכלו לקבל את תכני שותפי YouTube (יוטיוב – אתר הסירטונים ושיתוף הוידאו). כדי להתאים את הסרט לתוכלת האתר, אפשר לבחור סירטונים מתוך קטגוריות ו/או מ’בית היוצר’ של ספק תכני וידאו מסויים ביוטיוב.

המודעות הנלוות ואלו המופיעות על גבי סירטוני הוידאו יועברו בצורה אוטומטית תוך שמירה על רלוונטיות ורמה גבוהה של מפרסמי איכות. הנגן יופיע במפגוון צבעי ממשק ושלושה גדלים כדי להתאים למגוון רחב של אפשרויות מיקום באתרים שלכם.

במילים אחרות: מעתה, תצוגת סירטוני YouTube באתר שלכם, תביא לכם כסף עבור התצוגה, בעודכם מעשירים את תכולת העמודים ומעלים את אחוז ה’דביקות’ (stickiness) בעשרות אחוזים.

TheRaveN 2.0

קידום אתרים, בלוג קידום אתרים.

No comments:

Post a Comment