Wednesday, January 9, 2008

שינויים ועדכונים בתוכנית גוגל אדסנס

אם יש לכם אתר שמציג מודעות אפייליט לגוגל/רפרל/ referral, כדאי שתדעו על מספר שינויים מהותיים בתוכנית גוגל אדסנס, על פי עדכון מבית גוגל. אזור/מדינת המקור של בעל/ת החשבון, ישפיעו מעתה על שיטת התמחור בתוכנית גוגל אדסנס.

משנים את מבנה התמחור

לפני כשנה ערכו בגוגל ניסוי ושינוי את מבנה התמחור של הפניות לתוכנית גוגל אדסנס כך שאם הפנתם משתמש לגוגל אדסנס והוא הגיע ל 5$ בתוך מאה ושמונים יום מפתיחת החשבון, קיבלתם 5$ מגוגל בעבור זה. כאשר אותו ‘מופנה’ הגיע למאה דולר בתוך 180 יום ומילא את כל פרטי החשבון שלו, קיבלתם מאתיים וחמישים דולר מגוגל.

גוגל מציינת ומדגישה כי רק מודעות הרפרל/אפלייט לגוגל/referral יושפעו מהשינויים הנ”ל. כל מודעות האפלייט למוצרים/חברות אחרות, לא יתפקדו על פי המפורט. אך עתה החליטה גוגל לחזור למבנה המקורי, כנראה בשל תוצאות כושלות. בקרוב לא יוצעו עוד בונוסים של 5$ או הבונוס הגדול של 2000$ ושיטת התמחור תהיה:

על כל משתמש שתפנו לתוכנית גוגל אדסנס, תקבלו 100$ אם הוא הגיע ל 100$ בתוך 180 יום, מיום פתיחת החשבון. השינוי יחל בסוף ינואר וכל חשבונות הבניים שה 100$ יושלמו תוך כדי השינוי הנ”ל, יזכו את המפנה ב 250$, אך כל הפנייה אחרי השינוי, 100$ כאמור.

סוגרים שערים – גוגל לגוגלאים בלבד!

בתוך כל השינויי המהותי, מסננת גוגל מסר ברור לכל ה’לא – צפון אמריקאים/אמריקה הלטינית/יפן’: לא רוצים אתכם, תודה שלום. גוגל מודה לראשונה שזו הייתה טעות לתת למדינות פרט למדינות הנ”ל להציע את ההפניות לתוכנית גוגל אדסנס. דגי הרקק הלא אמריקאים (ויפנים – מהלך חכם ופופוליטי למדי) דוחים ומעקבים כנראה את גוגל בחזון להשתלט על הפירסום הגדול, זה שעדיין חברות המדיה מנהלות….עדיין.

TheRaveN 2.0

בעל אתר? לך חפש!

יד שנייה, מודעות לוח

No comments:

Post a Comment