Wednesday, November 26, 2008

Cyber Monday & Black Friday: לשווק חנות ברשת + לנצל את החגים + למתג + לפרסם = למכור יותר באינטרנט

קניות באינטרנט זה סקסי

בכל שנה, התרגשות מיוחדת תוקפת את הסוחרים המקוונים באינטרנט, לקראת סוף השנה. לא רק שחג המולד הולך וקרב (קריסטמס הוא תקופת קניות ‘משוגעת’), בלק פריידיי (Black Friday) ואחריו סייבר מונדיי (Cyber Monday) פותחים את תקופת הקניות וגורמים לחנויות רבות לסחוב שנה שלמה על סמך המכירות של אותה תקופה. אז מי הם שישי השחור ושני הקיברנטי?

יום שישי השחור, הינו היום השישי האחרון של נובמבר בלוח השנה הלועזי. השנה, הוא יוצא ב 28 לחודש ותמיד בעקבותיו מגיע ‘סייבר יום שני’. יום שישי מסמל את נקודת השפל של המכירות המקוונת ברשת, כאשר יום שני מסמל את פתיחת ‘שגעת הקניות’.

Black Friday & Cyber Monday – מומחי שיווק מסבירים וממליצים:

1. מה באמת קורה בארבעת הימים האלו? מכיוון ש’כולם’ מדברים על התקופה הזו והיא בסך הכל ארבעה ימים, היא הפכה לתקופה של קניות. כן, כן – התקופה שמתחילה ביום עם הכי פחות קניות בעולם ומסתיימת ביום עם הכי הרבה קניות מקוונות בעולם, הפכה עם השנים האחרונות לתקופת הקניות הגדולה ביותר.

2. תשווקו יותר - בגוגל אדוורדס לדוגמא, הפיצו למפרסמים הודעה שכדאי להם לרענן את הקמפיינים לקראת ארבעת ימי הקניות הקרבים אלינו לטובה. בגוגל ממליצים: א. בידקו את התקציב והגדילו בהתאם לצורך. יותר מפרסמים ויותר קהל יעד יהיו בארבעת הימים האלה ברשת. ב. הרגיעו את הקונים בעזרת מידע על המשלוח - אחד הפחדים הגדולים של לקוחות מקוונים, במיוחד בתקופת החגים וסוף השנה זה זמני ההגעה של המוצרים. ג. ציינו את מבצעי שישי השחור ושני הקיברנטי במודעות שלכם. אנשים מחפשים מבצעים רלוונטים.

3. אל תשכחו שזו רק ההתחלה! תקופת טירוף הקניות שמתחילה ביום שישי השחור ומסתיימת ב’סייבר מונדיי’ היא רק הסנונית הראשונה של תקופת הקניות המקוונות של החגים. אל תשכחו ליישם את כל הנ”ל לקראת חג המולד.

TheRaveN 2.0
לעשות כסף ברשת
בלוג קידום אתרים
קומונה/פורום ולימוד קידום אתרים
חיפוש חברות קידום אתרים
חיפוש לוחות יד 2

No comments:

Post a Comment