Wednesday, August 13, 2008

7 טיפוסים שונים של אנשים שעושים כסף באינטרנט

מי עושה כסף? בעיתון יש את העורך, הבעלים, הכתבים וכל מיני ספיחים שמפיצים. הם עושים כסף ‘מהעיתון’. בטלויזיה יש לנו שדרים, יוצרי תוכניות, כותבי פרומואים….הם עושים כסף ‘מהטלויזיה’. מי האם האנשים שעושים כסף ברשת?

טיפוסים שונים עושים כסף באינרטנט בדרכים שונות

1. בעלי האתרים הגדולים - שמעתם על אילן בן דב? השבוע קנה האיש היקר את חברת אורנג/פרטנר במיליונים. הוא גם בעליו של פורטל ‘תפוז’, אותו דף בית למאות אלפי משתתפי פורומים. גם הבעלים של ווינט, וואלה, נענע10, NRG וכד’, עושים כסף באינטרנט.

2. סוחרי שטחי פירסום - הם זן נכחד ונעלם (תודות לעולם ה SEO בכלל וגוגל בפרט, באמת תודה!) של ג. יפית-ים. הם רוכשים הרבה שטחי/זמני פירסום בהרבה מקומות בזול, מחלקים אותם ומוכרים…ביוקר :-) הם בהחלט עושים אחלה כסף ברשת האינטרנט.

3. בעלי האתרים הקטנים - אם יש לכם אתר קטן ואתם לא ממש מרוויחים ממנו ואף תוהים, מדוע היא כתבה את בעלי האתרים הקטנים כאנשים שעושים כסף באינטרנט, אז הסיבה היא שלא עליכם אני מדברת. בעלי אתרים קטנים זה לא בעליהם של אתר אחד קטן בודד (והרי הגדרה לאחד כזה היא - בעל אתר קטן), אלא בעליהם/בעלי דריסת רגל בהרבה אתרים קטנים. הם, עם הרבה עקשנות, התמדה וישטות מוניטציה שונות ומשונות לפעמים, גם הם מרווחים כסף אונליין.

4. נותני השירותים - אם יש לכם אתר שנותן שירותים לבעלי אתרים, אם יש לכם שירותי עיצוב/בנייה/קידום, אתם עושים כסף באינטרנט!

5. כותבי התכנים - לא הרבה (בגלל בורות ושלא בצדק), אבל כותבי התכנים עושים כסף ברשת.

6. סוחרים מקוונים - אם יש לכם סחורה טובה, דרושה, עם יכולות סליקה, משלוח אמין ושירות לקוחות טוב, גם אתם בין אלו שעושים כסף ברשת.

7. שרלטנים - כמו בכל מקום, מקצוע, שיטה או מדינה, גם אצלנו וגם בכל ברשת המקוונת בעולם, שרלטנים עושים המון כסף ברשת.

TR2.0
חיפוש יד שנייה
חיפוש חברות קידום אתרים

No comments:

Post a Comment