Sunday, March 30, 2008

איך לבחור חברת קידום אתרים בצורה המושכלת ביותר?

בהנחה ששקלתם לקחת איש/ה SEO/שיווק אתרים פנימי/ת אל תוך החברה והגעתם למסקנה שאתם רוצים שירות חיצוני, להלן מספר צעדים בסיסיים, כולל תופעה מוזרה וחדשה במחוזותנו: גוגל מסמנת לנו, מה היא חברת קידום אתרים פסולה:

1. חברת קידום רצינית, לא תתחייב על מיקום בתוצאות החיפוש. למה?
א. בהוראות של גוגל לבעלי אתרים, היא מזהירה מפני חברות SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש, באזז וורד שהפך ביטוי מקביל למונח ‘קידום אתרים’), שמתחייבות.
ב. מנוע החיפוש משנים את שיטות האינדוקס, מציאת האתרים, הפנייה לאתרים וכד’ תכופות.

2. חברת קידום אתרים רצינית תצביע בפניכם על רמת העדכניות שלה, על המוטיבציה שלה, על ההישגים שלה:
א. עדכניות: משפטים שמלמדים על חוסר עדכניות (אם אינם מגובים במציאות) -
א. 1. “את השיעורי בית של כבר עשיתי”.
א. 2. “הוואואואו…כמה נסיון שיש לנו”.
א. 3. אנחנו מקבלים עדכונים שוטפים מגוגל.
ב. מוטיבציה: רמת המוטיבציה תלויה באהבה של המבצעים. אם יושבת מולכם סתומה או המום, קשה להאמין שהם יעשו את העבודה על בורייה.
ג. הישגים: זו לא חייבת להיות טבלת הישגים שמוצגת לראווה בפני כל דורש, אבל את טביעת האצבע של ביצוע הקידום ללקוחות קודמים רצוי לבדוק. את ההישגים צריך לבחון היטב:
ג. 1. האם ההישגים מביאים ללקוח תנועה? האם הם עונים על הצורך לקלוע בול למחפש הפוטנציאלי?
ג. 2. האם לחברת הקידום יש שיטות שונות? פרמטרים מורכבים ושונים בהצעתה? טכניקות ושילובי: קידום ברשתות חברתיות, קידום בתוצאות ממומנות (PPC) וכד?

3. מחיר. לא גבוה, לא נמוך.

4. הבטחתי סוכריה….חפשו את המילים ‘קידום אתרים’ בגוגל, עברו לדך השני/שלישי…שימו לב שעל אחת מחברות הקידום, יש אזהרה של גוגל. זו אומנם אזהרה שלרוב משוייכת לאתרים המכילים רוגלות/פופאפים כוחניים ומזיקים אחרים. הסרתי מהתמונה את שם החברה, כי המטרה אינה לפגוע/להאשים:

חברת קידום אתרים פסולה - Bad SEO Company by Google

צילום מסך עמוד התוצאות השני ב Google.com, של חיפוש הביטוי ‘קידום אתרים’

TheRaveN 2.0
(וחוץ מזה, אתם תמיד מוזמנים לשאול אותי… ;-) אני אומנם עוסקת בתחום ועובדת עם נותני שירות רבים ומגוונים בתחום, אך אנתח את מצבכם ואפנה אתכם לטכנולוגיה ולמבצעים הטובים ביותר שלדעתי יתאימו לתקציבכם)

חיפוש חברות קידום אתרים
חיפוש עבודה
פורום קידום אתרים - הקומונה.

No comments:

Post a Comment